vineri, 7 noiembrie 2014

Tara motilor vs tara mortilor

„Sa punem pumnul în pieptul furtunii ca de nu pierim”.



Cei ce lupta pentru aceasta tara iau deciziile cele mai intelepte. In Romania "tara mortilor" e majoritara, iar "tara motilor" e minoritara si nu o spun eu, ci se vede de la o posta.
Si daca tot au fost mosii de toamna sambata pe 1 noiembrie si s-au pomenit mortii hai sa-i pomenim si pe cei din "tara mortilor" ca sa ii ierte Dumnezeu. Cine intra in categoria asta a mortilor, probabil va intrebati, stimati cititori? Pai, hai ca va spun eu:
- cei care accepta cardurile cu cip
- cei care au votat pentru unul dintre cei 14 tradatori de neam si desigur, cei care vor mai vota si a 2-a oara pe unul dintre cei 2 viitori presedinti(Ponta sau Iohanis)
Acestea de mai sus sunt cele mai recente chestiuni, dar mai sunt cateva categorii:
- Cei care sunt pro: masonerie, ecumenism, sectelor, ateismului, ereziilor, homosexualitatii, paganitatii, bancilor, parasirii patriei, exploatarea si vinderea pamanturilor tarii, etc etc.
Lista poate continua la nesfarsit...

Toti care fac parte din aceste categorii vorbesc de "imbunatatirea societatii", chiar daca in acest vis adevarul se pierde. Ei vor sa-si faca o societate fara Dumnezeu. Cu usurinta trec de la o gandire la alta, atat de superficiali. Iti dai seama ce fel de oameni sunt din comportamentul lor usuratic. Acesti oameni sunt niste mediocri care isi dau cu parerea fara sa priveasca lucrurile profund. Acestia tolereaza toate lucrarile diavolului; acesti oameni care sunt distrasi de orice lucru minuscul, acesti oameni indiferenti.
Cum iti dai seama daca o persoana nu e cu adevarat in duhul Ortodoxiei; ei spun:
- "Toate religiile au acelasi Dumnezeu."
- "Cine esti tu sa judeci pe catolici, homosexuali, ierarhi eretici etc.?"
- "Biserica nu va fi biruita" (in sensul ca Dumnezeu are grija si noi nu trebuie sa luptam pentru biserica)
Si multe altele...
Azi toata lumea isi da cu parerea, dar nimeni nu face nimic.
Sunteti siguri ca nu v-ati lancezit cumva? Oare mai sunteti constienti, inca, de vocatia voastra de romani ce au in spate eroii acesei tari, ce si-au varsat sangele pentru voi si pentru copiii vostri?
Daca va iubiti familia, copiii, prietenii, neamul si mai ales pe Dumnezeu - atunci luati atitudine!
                                                                                                           

 „Vivat Iancu! Vivat natiunea româna” sa ne înarmam!”

„Astazi cu bucurie, românilor cântati
Pe Iancu în câmpie cu toti sa-l urmati”.


„Românii nu cersesc libertatea de la unguri; natiunea româna este destul de puternica pentru a-si câstiga libertatea nationala luptând”.

„Toata Europa se înarmeaza pentru a izbândi libertatea. Românii se pregatesc de asemenea, fiindca a sosit timpul sa fie si ei liberi”.


„Uitati-va pe câmp românilor, suntem multi, ca cucuruzul brazilor, suntem multi si tari, ca Dumnezeu e cu noi”.


„Pretentiile noastre sunt sfinte, pe cât de sfânta e dreptatea. Noi suntem gata a le apara cu orice pret”.











"Unicul dor al vieţii mele e să-mi văd Naţiunea mea fericită, pentru care după puteri am şi lucrat până acuma, durere fără mult succes, ba tocmai acuma cu întristare văd, că speranţele mele şi jertfa adusă se prefac în nimica. Nu ştiu câte zile mai pot avea; un fel de presimţire îmi pare că mi-ar spune, că viitorul este nesigur. Voiesc dar şi hotărât dispun, că după moartea mea, toată averea mea mişcătoare şi nemişcătoare să treacă în folosul naţiunii, pentru ajutor la înfiinţarea unei academii de drepturi; tare crezând, că luptătorii cu arma legii vor putea scoate drepturile naţiunii mele."

(Articol scris de Radu Nicolae)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu